joi, 3 februarie 2011

O fosta lidera scrie presedintelui

"Buna Victor,
am citit cu uimire si cu satisfactie in acelasi timp ca ati mai castigat un proces si ma incearca sentimentul ca, de oricare parte ati fi tot tineti cu amaratii astia de profesori care nu sunt aparati de nimeni, sunteti un sindicat vertical.
Felicitari Victor si pentru functia in care ai fost ales, ma asteptam sincer deoarece erai cel mai apropiat de domnul Roman si cred si cel mai activ dintre liderii din teritoriu.
[...]
mi-a trebuit ceva timp sa diger toate invinuirile care mi s-au adus si concluzia este ca nu te poti pune cu sistemul asa ca am ramas fidela sindicatului liber indiferent de consecintele la care m-am expus si de care nu voi scapa.
inca odata felicitari si succes "

Cu acordul d-nei profesoare.
Cea care a suferit destul deoarece a fost lider SLI de scoala.
Biroul Operativ SLI SM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu