miercuri, 28 octombrie 2015

Profesorii din judetul SM se opun proiectului aberant PODCA

Stimati colegi,
Azi am primit numeroase telefoane si mesaje prin care liderii si membri nostri de sindicat se opun proiectului Podca. Intr-adevar este un proiect aberant, care vine in contradictie cu unele legi, cum ar fi: Legea de protejare a informatiilor cu caracter personal, si Legea protectiei drepturilor intelectuale.
Scrisoarea mea catre FSLI si catre toti liderii din tara a avut rasunet.
Am primit mesaje de la mai multi lideri din tara, spunand ca si ei se opun acestui proiect. Am mai primit de la dansii cateva observatii:
1. Proiectul nu are Antetul Ministerului, si nu scrie niciunde ca ar avea un caracter obligatoriu.
2. Profesorii nu sunt parte a acestui proiect, si nici nu pot fi parte la acest proiect fara acordul lor.
3. Cineva a decontat banii de pe proiect, pe sudoarea cadrelor didactice.
Transmit pe propria mea raspundere sa nu fiti de acord cu acest proiect. Daca colectivul este unit si vor refuza acest proiect, atunci si directorii de scoli vor fi scutiti de raspundere, afirmand ca angajatii au refuzat.
Nu ne poate obliga nimeni sa facem in plus munca voluntara si sa le oferim date cu caracter personal si munca noastra.
Sa fim uniti.
Intre timp ne luptam prin sindicat ca sa se retraga aceasta intentie aberanta.

Cu respect,
Victor Oprea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu