luni, 7 mai 2012

Cine este Ioan Mang, noua propunere de la Educație?

Aparut un articol:
http://ro.stiri.yahoo.com/cine-este-ioan-mang--noua-propunere-de-la-educație.html

        As putea sa dau eu un raspuns la aceasta intrebare.
        Caci s-a intamplat sa il cunosc personal pe domnul profesor universitar Ioan Mang. Dansul mi-a fost profesor la Universitatea din Oradea, acum cativa ani cand am fost student la Facultatea de Inginerie Electrica si Tehnologia Informatiei, urmand cursurile de Masterat in Management in Tehnologia Informatiei.
        Domnul profesor Mang mi-a predat o disciplina interesanta care leaga cunostintele din arta conducerii cu cele de IT. Ne-a initiat putin in programul Microsoft Projects.
Insasi natura disciplinei predate presupune cunoasterea profunda a problemelor de management, si nu in ultimul rand si cele de IT. Multi dintre colegii mei de la master il cunosteau pe dl. profesor Mang inca de pe vremea studentiei, si aveau toti o parere foarte buna despre dansul. Este unanim acceptat ca un mare profesionist al catedrei, de care Universitatea din Oradea se poate mandri.
        Tin minte ca de ziua examenului am organizat o masa rotunda in care am stat la discutii cu domnul profesor si cu colegii. Era o placere sa il asculti vorbind. Toti colegii erau fascinati, si cei mai multi dintre ei au participat activ la discutii. Am stat pana dupa amiaza tarziu.
        Din cate stiu dansul si-a lansat o afacere de vanzare de IT, si alte afaceri, ajungand sa fie un adevarat om de afaceri. Din cate stiu, castiga mult.
Sotia dansului este si ea profesor la Universitatea din Oradea si preda programare. Mi-a fost si dansa profesoara la master.
        Nu am stiut pana azi ca se ocupa si de politica, acum am aflat din presa ca este senator PSD.
        O familie de intelectuali de calitate.
        Acesta este parerea mea.

Cu stima,
Victor Oprea

2 comentarii:

  1. Frumoase vorbe...dar atat...

    MULTE,DIN SCOLILE DIN COMUNE SI SATE VOR RAMANE,INCHISE,SI SE VOR DARMA...

    Domnul viitor ministru,nu stie ca profesorii,din primar si gimnazial,mor de foame,mizerie si saracie...
    doar municipiile universitare conteaza si salariile de 100 mil,de acolo,pe spatele amaratilor de studenti,chinuiti,cu plata,impreuna cu familiile,lor...

    Pt educatie s-au alocat doar 2% din buget,iar acum se promite retrocedarea,de 8% la leafa,pe cand toate preturile au explodat si benzina ..combustibilii,ne indoaie,scumpeste,tot,painea,viata..
    La ce spital te duci si ce medicamente mai primesti?...Zeroooo!!

    Ce,sa mai faci din 80 ron in plus la leafa,domnule?Pt ca atata ramane,dupa impozitarea asta de tip genocid!!

    A citit cineva ar 6 din OM 5553,care face direct necalificati sute de mii de cadre didactice,absolvente inainte de revolutie,daca nu merg sa faca completare de studii,2 ani,ca sa umple buzunarele universitarilor?

    Un an de studiu la Bucuresti e 31 mil...insa treb sa mai adaugi 15 mil,pe luna,cazarea si mancarea..asta daca ai sange in tine ca sa umbil in fundul gol..

    VA AUZI CINEVA STRIGATUL NOSTRU DISPERAT DIN FOAME SI SARACIE?!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!

    Dacă îți place arta și vrei să susții talentul din țara noastră îți propun o colaborare. Sunt administratorul siteului aerografie.ro și îți ofer să facem un schimb de articole și linkuri între blogurile noastre.
    Pentru a afla mai multe detalii despre oferta mea, intră pe linkul:
    http://aerografie.ro/pages/schimb-de-linkuri

    Adrian Moisa,
    Y!mess: aerografie_ro

    RăspundețiȘtergere