joi, 2 februarie 2012

Un caz concret. Presiuni și amenințări asupra membrilor SLI

SCRISOAREA UNUI MEMBRU SLI SM:

Stimate, domnule Oprea !

Sunt cadru didactic la o scoala din judet si doresc sa va aduc la cunostinta ceea ce eu personal numesc un abuz.
La noi de un an de zile nu se mai plateste naveta desi exista o datorie a comunitatii locale specificate si in Legea Educatiei Nationale. Noi cei de din scoala in mare parte suntem la FEN, desi in mare parte ne-am dori sa fim la FSLI pentru ca FEN-ul nu simtim ca ne reprezinta. Ceea ce ne opreste este imensa presiune care se pune pe noi.
In urma presiunilor facute de catre liderul FEN (care este si consilier local si presedinte al comisiei de invatamant) s-a deschis un proces abia in decembrie (din cate am observat pe o problema ce o aveam inca de la inceputul anului: decontarea navetei.
Problema noastra e legata tot de acelasi subiect, insa referitor la decontarea navetei pe 2012. Noi cei navetisti (atat membrii FEN cat si FSLI) am inregistrat la primaria localitatii o petitie la sfarsitul lunii decembrie pentru care trebuia sa primim un raspuns conform art. 8 din Ordonanța Guvernului 27/2002 aprobată prin Legea 233/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor care precizează următoarele:
Art. 8. - (1) Autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă. Nu am primit nici un raspuns pana azi ( 02.02.2012 ) desi cele 30 de zile sunt scurse.


PS: Am rugamintea sa nu postati numele meu si nici numele scolii.

SLI SM face demersurile necesare pentru a veni in ajutorul lor. La scoala respectiva se fac nu numai presiuni dar si amenintari asupra membrilor nostri.

V. Oprea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu