miercuri, 6 octombrie 2010

RUSINE DOMNILOR GUVERNANTI

Buna ziua d-le Oprea.
Doresc sa va anunt ca voi parasi sistemul de invatamant, deoarece am ajuns la niste salarii cu care nu mai pot sa imi intretin familia.
Demisia mea cu incetarea contractului de munca am depus-o la inspectorat azi, si intra in vigoare de luni 11 oct 2010. Imi pare rau ca s-a ajuns aici, dar asa nu se mai poate. Am ajuns rau de tot, cu meseria de profesor sa fie sters pe jos. Nu mai vad luminita de la capatul tunelului si trebuie sa imi incerc "norocul" si prin alte parti.
Va multumesc pt tot ce ati facut pentru mine si pentru colegii mei de la Calasantius.
PS: ar trebui sa va dau tabelul cu 25%, il am de vreo saptamana dar mi s-a stricat scanerul, va sun maine si ne intelegem.
O zi buna!

Este scrisoarea unui dascal cu gradul didactic II, profesor de educatie fizica, la un liceu din Carei, dascal ( lider de sindicat )care ii scrie liderului zonalanuntind demisia lui din invatamint. Am incercat sa luam legatura cu el pentru a "indrepta" cumva lucrurile ,daca se mai poate indrepta ceva nereusind acest lucru fiind o hotarire definitiva.
Da stimati colegi,il aveti pe unul din " cistigatorii " noului sistem de invatamant si a noului sistem de plata instituit de " marele ctitor " ( asa se crede )domnul Funeriu Daniel si mai stiu eu cum....om scolit pe alte tarimuri care se crede ca stie tot...Stau si ma intreb : OARE UNDE VOM AJUNGE, CE SE VREA IN DEFINITIV SI IN ULTIMA INSTANTA.
Incepem sa intelegem de ce domnul Funeriu a ales ca fiica lui sa studieze in Germania.Dar oare citi dintre noi isi pot permite acest lux???Da, traim o drama.Asistam la un film MUT luat dintr-un sens.Asta este drama profesorilor din Romania.Aste este grija DEOSEBITA fata de noi si de elevi. Asta doreste Funeriu!!!! Da, din pacate, se pare ca doreste sa ramina cu cit mai multi suplinitori in sistem ca sa poata sa-i dirijeze dupa bunul plac.Un fel de ostasi telecomandati. Asta se doreste in Romania CIT MAI MULTI NEINVATATI ( ca sa nu zic prosti ) SA POATA SA-I CONDUCA si sa-i dirijeze CIT MAI USOR . Nu domnule Funeriu , nu veti reusi sa faceti acest lucru.Voi incheia cu spusele domnului Asta este drama profesorilor din Romania.Aste este grija DEOSEBITA fata de noi si de elevi. Asta doreste Funeriu!!!! Da, din pacate, se pare ca doreste sa ramina cu cit mai multi suplinitori in sistem ca sa poata sa-i dirijeze dupa bunul plac.Asta se doreste in Romania CIT MAI MULTI NEINVATATI ( ca sa nu zic prosti ) SA POATA SA-I CONDUCA CIT MAI USOR . Voi incheia cu spusele domnului profesor Octavia Floricică :
" Suntem mai mult decât nişte simpli cetăţeni. Suntem profesori, instruiţi pentru a forma generaţii de oameni. Nu suntem nici singuri. Artiştii îşi organizează propriile forme de protest (unele nepotrivite, precum renunţarea la scenă, când scena ar trebui să fie spaţiul de reprezentare şi conştientizare a spectatorilor). Vor mai fi şi alţii, dar noi trebuie să ne găsim propriile soluţii, propriile noastre metode, solidarizându-ne cu elevii şi părinţii, nu împotriva lor. Avem aceleaşi scopuri, aceleaşi aspiraţii. Trebuie ca şcoala să-şi desfăşoare activitatea în lumina versurilor şi ideilor lui G.Coşbuc, idei atribuite de acesta lui Decebal: « Dar nu-i totuna leu să mori / Ori câne-nlănţuit ». "
Nu e totuna nici cum trăieşti !
Presedinte SLI Satu Mare
Profesor Virgil Roman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu