miercuri, 3 iulie 2013

SINDICATUL LIBER SM A CÂŞTIGAT PROCESUL 221 PENTRU COLEGII DE LA FOSTA ŞCOALĂ "DARIU POP"

Stimaţi colegi,
Vă anunţ cu mare bucurie că SLI SM a câştigat procesul 221 pentru colegii de la fosta şcoală "Dariu Pop"! Pronuntat in 27 iunie 2013. URA!!!!
Dosarul datează din anul 2008. După aproximativ 5 ani de zile, în sfârşit am câştigat procesul. Problema a fost că între timp şcoala Dariu Pop s-a desfiinţat între timp.
Iniţial dosarul a fost respins la Tribunalul SM. Am facut recurs, si ne-am judecat la Curtea de Apel. Acolo, dosarul a stat suspendat aproximati un an de zile, in ciuda solicitarilor noastre de repunere pe rol. Dupa o luptă susţinută la Curtea de Apel, am reuşit în cele din urmă să câştigăm. După care Curtea de Apel a trimis dosarul spre rejudecare la Tribunalul SM. După aprox. o jumătate de an, în cele din urmă am reuşit să câştigăm procesul, pentru membri noştri de sindicat de la fosta şcoală "Dariu Pop", unde lucrase şi domnul fost preşedinte SLI SM, prof. Virgil Roman. Cum dl. Roman a decedat, am solicitat tribunalului să se pronunţe în favoarea moştenitorului, care este soţia dânsului.

URA!!!!.

Cu stimă,
V. Oprea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu